Hayaller Evi’nden tüm dostlara selam


Bayramda annemle birlikte adadaki evimize gittik, eylülde havalar güzel gitmişte bütün çiçekler ağaçlar bahar olmuş delirmişler adeta.Askerden eve dönenler bilir evin her taşını öpmek istersiniz ya hani kokular ,anılar ard arda coşkulanır hafızanızda. Benimkide o hesap yazdan kalma küçük evin bahçesine saldırıp yemek istedim sanki sardunyalarımı fıstık çamlarımı.Sonrası bir koşuşturmacadır başladı şömineyi yakmaya çalıştık,ıslak zeytin odunlarıyla çay demledik, bahçedeki kediler arasında nüfus sayımı yaptık herşey neta..Ertesi sabah nokia tırsar pipıl telefonum bayram mesajlarıyla sürekli bipledi,hayır mesajların çoğu tanımadığım yerlerden, nasıl oluyor anlamadım ki? İçlerinde tarikat modeli klişe mesajlarda var …bir mematim olsa araştır bakim şunları derim..İnsan gıcık oluyo ya! Aslında bu mesaj işi büyük üç kağıt, yaz otomatik mesajı koyver gitsin ..Aklıma deli deli şeyler geliyo, mesela Bülent Ersoy’a mesaj atarken nasıl kelimeler seçmek lazım?Şöyle olsa:Jüri azası efkarı umumiyenin değerli şahsı zataliniz sıhhattedirler inşallah efendim,mübarek ramazan ve de şeker bayramınızı en içten dileklerimle kutlarımyüce rabbim tavrı musikinize zeval vermesin..halk zatalinize olan sevgisini kaybetmesinhalk yeşerip ortalığı kırıp döküp hulk hogın olmasın…….vıdı vıdı…En iyisi bayramda telefonu kapatmak dedim kapattım gari..Attım kendimi meyhaneye ver dedim coşkuyu lüferlere verdim coşkuyu…Vere vere yamulduk ,saat 3‘te sarhoş olduk.Bayram boyunca çektik durduk. Ne coşkuymuş birader?Ramazandan mı çıktık? Padişah fermanlı içki yasağından mı belli değil! Böyle durumlarda en pisi de ertesi sabahtır,şöyle bir göz attım tek gözümle gazetelere,2 manyak 7 masum insanı katletmiş zevk için…Ne diyim Allah belalarını versin hasta heriflerin.Akşam televizyona takıldım biraz CNN Türk’te Mustafa Denizli 3 büyüklerin durumunu değerlendiriyor.Kafası biraz iyi gibi geldi bana, bayağı bir neşeli,gözleri de kırmızı kırmızıydı.Verdim futbola kendimi hoca anlattı ben dinledim. Oradan Ntv’deki 90 Dakika’ya geçtim Hıncal abi Gerets’i yedi bitirdi Adnan Polat’a da bir bardak su.Ya bu kadar detaya ne gerek var? Bütün takımların yapması gereken play stationda Fifa 07 oynamak!Gerçeğinden daha süper şerefsizim.Çişin gelirse maçı da durduruyon! bütün takım seni efendi gibi bekliyo.Kimsede seni kovamaz, hesapta soramaz. Yeniden yüklerim valla akıllarını alırım hepsinin! Bu arada Hakan’a gol attırayım derken joystiği kırdım…Acı tatlı geçtik bir sayfayı daha buradan sevgili tomby Fırat’a teşekkür ediyorum çalışmalarından ötürü..Tekrar görüşünceye kadar verin coşkuyu kolonlara kasmayın kendinizi benim tatlı kardeşlerim
Ata Demirer

1 yorum:

Adsız dedi ki...

"www.atademirerfan.net" sitemiz 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayın yapmaktadır. Sitemizde yayınlanan haber, yazı, resim ve videoların sitemiz kaynak gösterilmek ve sayfanıza link verilmek koşuluyla yayınlanabilir. Aksi durumlarda art niyetli kişi ve/veya kuruluşlar ile ilgili her türlü yasal haklarımız saklıdır.
Ata Demirer Fan Club Yönetim